onsdag den 27. marts 2013

Påsketræ

Jeg så noget i sidste uge som jeg ikke har set før. I Ystad i Sverige var alle træerne i rundkørslerne nemlig dekoreret med fjer i alle farver. Det var så flot og muntert, og straks kunne jeg mærke at det er påsketid. Så da min moster troppede op med grene og fjer var det bare at komme i gang! Jeg satte tråde i alle de malede æg fra vores tur og brugte ståltråd til at sætte fjerene fast med. 

Dette er et virkelig hyggeligt projekt og kan klart anbefales! Vær dog opmærksom på, at man skal tage en tur med kosten når man er færdig.

Hurra for påske!

Grene med fjer og malede æg til påske

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot :)
    - en masse skønne farver!
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina! God påske til dig også! :-)

      Slet