fredag den 15. februar 2013

Vinderen er trukket!

Endelig nåede vi til den dag, hvor der skulle trækkes en vinder af min Suprise Giveaway!
Jeg har været SÅ spændt!

Via Rafflecopter har jeg fundet en vinder! Rafflecopter samarbejder med Random.org, og den heldige er blevet trukket helt tilfældigt af en computer.


Og det blev TINA BLUM RASMUSSEN! 
Der er allerede afsendt en email til hende, og jeg glæder mig voldsomt meget til at kunne sende gaven afsted.


Mange tak til alle dem har været med i giveawayen! Det har været en fornøjelse og glæde for mig at se sådan en opbakning.

Når pakken er nået frem til Tina offentliggører jeg her på bloggen, hvad der gemmer sig i den!

Hurra og tak fordi i gad at lege!

2 kommentarer:

  1. Hurraaaa :D
    Jeg glæder mig helt vildt til at modtage den og se det hemmelige indhold :D

    SvarSlet