søndag den 17. februar 2013

Giveaway afsløring!

I går fik jeg den dejligste besked fra Tina som vandt min giveaway. Gaven var kommet frem, og hun er glad for hvad der var at finde i pakken.

Så nu er det tid til at afsløre hvad der gemte sig i den hemmelige giveaway!


Alle gaverne er hjemmelavede (undtaget kortet). Der var en notesbog med samplebroderi, et bogmærke med korssting, en køleskabsmagnet med advarsel og en medaljon med et dødningehoved i korssting.


Derudover var alle tingene pakket i en dejlig kasse fra House Doctor.

Tillykke med sejren Tina og tak fordi i alle gad at lege med! Det bliver ikke sidste gang jeg laver en giveaway, for det har fanden brodere mig været sjovt.

2 kommentarer:

  1. Hej Lea

    Guldklumperne stråler jo her og jeg håber den nye ejer er lykkelig. Midt i 28 graders varme og netop dukket op af det Indiske ocean efter en af de talrige snorkelture kunne den kære "Moster Inger" berette at hverken hun eller jeg havde en gave til at vente på os når vi vente snuden nordpå og hjem. Men så var det jo godt at man kunne hoppe ud i bølgen igen og lade sig begejstre af et par farverige koralfisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mir! Nej hvor lyder det skønt med strand og varme! Det var ærgerligt at der ikke venter en gave, men jeg ved at vinderen Tina blev rigtig glad. Og hvor er det skønt at kunne sende lidt glæde ud i verden til en som Tina.
      Hvem ved, måske vinder i næste gang!
      Nyd ferien og solen!
      xx Lea

      Slet