torsdag den 13. december 2012

Kagehus til nisselandskab (del 1)

Her kommer en lille billed-reportage af et helt særligt juleprojekt. I min pakkekalender, som jeg er heldig at få igen i år, var der i år noget meget særligt. Min moster Ida har bagt delene til et kagehus som jeg selv fik lov at pynte! Hvert år laver hun selv et, og det er jo en kunstart! Jeg kan virkelig anbefale at lave kagehus. Jeg havde en fest da jeg skulle pynte det. Med musik i høretelefonerne, en pincet, god klistret glasur (baseret på pasteuriseret æggehvide og flormelis) og god belysning = total julehygge.

Eftersom dette og næste indlæg er fyldt med billeder er det bidt over i to. I næste indlæg kan man se hvordan kagehuset nu er indkorporeret i nisselandskabet, som jeg traditionen tro hvert år bygger.

Kagehus, julepynt

Kagehus, julepynt 2

Kagehus, julepynt

For at se næste del af dette indlæg skal du klikke HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar