søndag den 24. juni 2012

Hurra for de introverte!

Min kære veninde Carolina sendte mig i dag et link til en lille forelæsning fra TED, som er en nonprofit organisation der går ud på at sprede ideer. De organiserer forelæsninger som er frit tilgængelige på deres hjemmeside, de holder konferencer og meget mere. Det er et virkelig et interessant projekt og jeg kan helt forundres over hvor mange nytænkende individer der er i verden.

Den forelæsning Carolina sendte mig handler om introverte og hvilke fordele der faktisk kan være ved at være et mere tilbageholdende, forsigtigt og tænksomt menneske. Denne forelæsning taler til mig. Jeg er bestemt et introvert menneske og jeg mener det overhoved ikke på en negativ måde. Ordet introvert bruges desværre til tider i negativ forstand men det synes denne Susan Chain er en fejl. Og det gør jeg også!

Der er både fordele ved at være ekstroverte OG introverte. Det skal vi huske! Og det bliver vi mindet om i denne forelæsning.

På grund af tekniske fordele får i her videoen fra Youtube men jeg kan stærkt anbefale at slå et smut forbi TED's hjemmeside.





Man bør lave en klub for alle dem som er introverte og som er glade for at være sådan! Introvert and proud!

2 kommentarer: