fredag den 25. november 2011

Sleighbells silenced!

Så er det ved at være jul! Jeg er gået i gang med at producere julegaver, det er nærmest som julemandens værksted her i min stue. Men imellem julegaverne skal der også være plads til de hyggelige små projekter som kan pynte i stuen og vække julestemningen til live.

Der er et væld af broderimotiver med juletema og det er bare at kaste sig ud i at finde de bedste. Jeg fandt følgende motiv i Twisted Stitches som tændte min juleglæde og humor.

Korsstingsbroderi fra Twisted Stitches. Sleighbells silenced! Have a peaceful christmas.


Sjove og skæve broderier er bare sjove at arbejde med og er en god december-gave, fx til en sød moster!

Hvis du også vil lave julebroderier så er det bare at søge på nettet og finde et godt motiv.

Kast dig ud i det og hurra for jul!

1 kommentar:

  1. Dit lille broderi står midt i julehalløjet ude i Charlottenlund, og jeg tænker på dig hver gang jeg er derude.det er rigtig hyggeligt
    Knus fra næsten mor

    SvarSlet