onsdag den 10. august 2011

Gaveregn fra Amerika

Hvad sker der når ens bedste søster kommer hjem fra 3 uger i the US of A? Man får da gaver fra det store land...

Gaver fra USA

På det vældigt dårlige billede jeg har taget kan man se:
  • Slap ya Mama! - seasoning for cajun food. Min søster hilste og sagde at det kan puttes på alt fra fisk, kød og salat. Meget mærkeligt firma men jeg glæder mig til at smage det!
  • Fluff! Intet mindre end smørbart marshmallow-skum. Jeg har før fået et glas og det er meningen man spiser det i en sandwich med peanutbutter. Denne sandwich er også kaldet en fluffernutter!!!
  • De obligatoriske små pakker morgenmadsprodukt som vi altid fik da mor eller far havde været i udlandet. Det bringer mange minder frem...
  • Den fineste og lækreste "Buttermilk pancake & waffle mix". Jeg rapporterer selvfølgelig når jeg laver dem.
  • Det fineste kagepynt i skønne farver. En af de fine sprinkels er formet som små dinosaurer hvilket jeg aldrig har set før.
  • Sudoku, hvilket man jo altid kan bruge
  • Et fornemt søsterforklæde med store lommer! Mon ikke man kunne brodere et par fine biller på...?

Sikke en sød søster!

3 kommentarer:

  1. Hej Lea
    Heldige asen – men Laura er også lige kommet hjem fra ditto storesøster i NY med en masse (u)lækker slik, som jeg elsker.

    Peanutbutter-cookies og alt med peanuts.

    Uhm, love it.

    Hørte lige om en burger med peanut butter. Hvad siger du så? Med kød – der går min grænse vist.

    Men de ting du har fået overgår alt i min vildeste fantasi. Glæder mig til at se dine kreative dinosaurer-kager. Hils søsteren!

    KH Ane

    SvarSlet
  2. Hej ældre indeni , men Lea udenpå : ) . Slap ya mama er et super krydderi . Ved du om det kan købes i danmark ?

    SvarSlet
  3. Jeg har aldrig mødt det i Danmark. Men det ville ikke undre mig hvis det kan findes i en amerikansk butik herhjemme eller kan findes på nettet. God jagt!!!

    SvarSlet